عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

تنهایی

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است
داشتن ِ بعضی ها تنهاترت می کند . . .

جای خالی

تو نیامده بودی که جای خالیت را پر کنی
آمده بودی ببینی من با جای خالیت چه می کنم  . . .

بدون شرح

من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم. زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد!  


ابن سینا

گوسفند زبل

لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود، می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد. 

 نارسیس

حرف حساب...

دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آنها را آشکار می کند
آنتوان چخوف

یه سگ خوووووووشگل و با نمک...

این بار عکس های یه سگ خیلی خیلی خوشگل به نام Boo رو گذاشتم که صاحب خوش ذوقش یه صفحه براش تو فیس بوک ایجاد کرده... 

خیلی خیلی با نمکه... 

روی عکس ها کلیک کنید تا تو اندازه واقعی ببینید 

 

 

 

 

  

 

4

 

 

 

6 

 

7 

 

8 

 

9 

 

 

 

 

 

12 

 

 

 

14 

 

15 

 

16 

 

17 

 

18 

 

19 

 

20 

 

21 

 

22 

 

23 

 

24 

 

 

 

26 

 

27 

 

28 

 

29 

 

30 

 

31 

 

32 

 

33 

 

34 

 

35 

 

36 

 

37 

 

38 

 

39 

 

40 

 

41 

 

42 

 

43 

 

44 

 

 

 

 

 

47 

 

48 

 

آخرین امید...

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست . . . 

 

آخی...خیلی بی رحمانه ست 

از جنگ بدم میاد...دوست دارم اگر تو جنگ٬ زلزله یا هر بلای دیگه ای بودم بمیرم تا این که بخوام صحنه های ناراحت کننده ببینم... 

شاید من خیلی ضعیفم اما این جوریم دیگه

و آن بعضی ها را...

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ، دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را

اشتباهی...

کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم ، از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود

نفسم...

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو 

نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو