عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

پنجره

میشه این دفعه یه سوال جدی بپرسم؟؟؟ 

میشه لطف کنید و به سوال جدیم جدی جواب بدین؟؟؟ 

فکر کنید تو خونه تون نشستین و دارین زندگی تون رو می کنید... 

یه زندگی واقعی با تمام تلخی ها و شیرینی هاش... 

یه زندگی واقعی که خیلی چیزاشو دوست دارین و خیلی چیزاشو هم دوست ندارین... 

بعد....یه دفعه یه نفر بدون خبر...بدون دعوت... اصلا همینجور یهویی از پنجره میاد تو خونه و میگه:دیگه این مدلی که تا امروز زندگی کردی زندگی نکن و مدلی که من می گم زندگی کن... 

یه زندگی که ممکنه مشکلات فعلی رو حل کنه اما بازم میتونه یه سری مشکلات داشته باشه... یه زندگی که بازم یه زندگی واقعیه نه یه زندگی خیالی... 

حالا با این توضیحات...حرفش رو قبول می کنید؟؟؟ 

اگر آره چرا؟؟؟ و اگر جوابتون نه ست اگر مجبورتون کنه چی؟؟؟(مثلا با تهدید و ... )

نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 12:10 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

من تغییر میدم...اگه میشد خوب بود...اشتباهی که تو این زندگیم کردمو دیگه تکرار نمیکردم...
من منتظره پیشنهادشم بگو بیاد....

گذشته رو که نمیشه تغییر داد!!!
اون اشتباهم ۲ سالش بیشتر نمونده تحمل کن همه با هم ازش خلاص میشیم
منم یه وقتایی دوست دارم تغییر بدم
بعد دوباره پشیمون میشم

پروفسور سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 16:47 http://25farary.blogsky.com

نه، زندگی خودمو قبول دارم.
تغییرو تو کل زندگیم نمیدم فقط سعی میکنم بهتر شه.

جالبه اکثرا زندگی فعلیشون رو دوست دارن
ممنون که سر زدین

مهسا یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 13:04

خب ماهی چقدر؟ اگه بتونم میدم ولی اگه مجبور شم تو زندگی الانم به خودم سخت بگیرم که اون پول رو جمع کنم خب به حرفش گوش میدم دیگه
اصلا اون کیه که به خودش اجازه میده تو چشای من نگاه کنه و بگه من زندگیمو عوض کنم؟
مثلا میتونستی سوالتو اینجوری طراحی کنی که یکیو دوس داری و واسه این که باهاش بمونی باید روش زندگیتو عوض کنی. باهاش میمونی یا نه؟
اینجوری که بگی هم سوال جذاب میشه هم آدم واسه چند ثانیه هم که شده فک میکنه از ترشیدگی در اومده هم آدمه از پنجره نمیاد تو که آدم هول بشه!!!

ماهی هرچقدر که اون گفت..اما احتمالا میتونی بدی
مثلا ۲۰ درصد از درآمدت...مثلا...
خوب اون طرف رو دوست نداری
حتی ممکنه به چشم مزاحم بهش نگاه کنی....
.
.
.
.
.
متاسفم برای حل اون مشکل برو سبزه گره بزن ببینم جواب میده

گلنوش شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 12:45

راجع به وضعیت زندگی جدیده توضیح میده؟؟؟
اگه توضیح بده ممکنه قبول کنم
به هر حال دوست دارم یه تغییراتی تو خودم ایجاد بشه!
راجع به اینکه اگه مجبورم کنه خوب این حرفت معلوم نیست وقتی یکی آدمو مجبور کنه چه بخوای چه نه اختیاری نداری ولی اگه بازم بتونم نظر بدم قبول نمیکنم از اجبار بدم میاد

این که بعدا تو زندگی جدیده چه اتفاقی بیفته رو توضیح نمیده....
تازه اگرم توضیح بده که هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه...
خوب یا بد ازش تعریف میکنه
اما درباره ی این که باید چه کارایی انجام بدی...چه جوری زندگی کنی...چه جوری رفتار کنی...با کیا رفت و آمد داشته باشی و... توضیح میده....
این که مجبورت کنه نه به این معنی که اختیار نداری مثل این که بگه اگر این کار رو نکنی باید ماهی انقدر به من پول بدی...مثلا...
اونوقت حاضری ماهی اونقدر پول رو بدی اما سر نظرت وایسی؟؟

مهسا شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 12:25

خودت تغییر میدی؟(جدی پرسیدما)
//فک کن! من و تو یهو باهم جدی بشیم

وااااااااای
فکر کن...
من و تو جدی....
.
.
.
خودم...خودم یه بار میگم قبول میکنم یه بار میگم نه...اگر می دونستم که دیگه از شما نمی پرسیدم...
.
.
.
اما آخرین بار به این نتیجه رسیدم که نه....

مهسا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 13:10

نه من مدل زندگیمو خیلی خیلی دوس دارم بعید میدونم کسی بتونه راضیم کنه عوضش کنم
اونی که از پنجره میاد تو معلومه مدل پیشنهادیشم داغونه دیگه!!!!
//حال کردی چقد جدی جواب دادم؟؟؟

تا حالا جدی ندیده بودمت الآن هیجان زده م
منظورم از این که از پنجره میاد تو اینه که منتظرش نیستی که بیاد یهو خودش میاد
بااااشه تغییر ندهزندگی خودته...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد