عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

قصه...

یکی بود یکی نبود 

زیر گنبد کبود غیر از خدا هیچکس نبود 

تا این که میلیاردها سال بعد از طی شدن پروسه ی خلقت و بحث های پیرامون اون قضیه یه گوشه ی دنیا توی یه شهر شلوغ چند تا دختر زندگی می کردن...

این دخترا اصلا شبیه دخترای هم دوره ی خودشون نبودن واسه همین میشد گفت خیلی خیلی دخترای خوبی بودن... 

این دخترای خوب سالها توی یه شهر زندگی می کردن و هر کدوم کنار خانواده و دوستای خوبشون بودن اما هم دیگه رو نمی شناختن 

تا این که دست روزگار کاری کرد که اونا همه شون یه جایی جمع بشن و گروه مخوفی به اسم mzghh رو تشکیل بدن... 

شاید تو نگاه اول هر کی این 5 نفر رو با هم می دید با خودش می گفت :«اینا با هم دوست بشن!!عمراااااااااااااا» 

اما خوب این اتفاق افتاد و از بین یه جمع حدودا 40-45 نفره این 5 نفر با هم بُر خوردن و  یه گروه شدن... 

البته بعد از حدود 4-5 ماه نفر ششم این جمع هم اضافه شد...حالا شاید اسم اون گروه مخوف بشه mzghah البته یکی از اعضای این گروه به شدت دوست داره گروه به haghmz تغییر نام بده... 

حالا بد نیست یه کم با اعضای این گروه که به مرور زمان به اعضای یه خانواده تبدیل شدن بیشتر آشنا بشیم: 

h : یه جورایی بزرگ خاندان به حساب میاد. خانوم، منطقی،جدی،به وقتش شوخ،خوش اخلاق، مهربون و کارایی که انجام میده کاملا متناسب سنشه....ضمن این که سلیقه ی خیلی خاصی داره به خاطر همین سلیقه ی خاصش هم گاهی پیش میاد که یه چیزی که به نظرت خیلی خوشگله رو با ذوق و شوق فراوان نشونش میدی و بعد از چند ثانیه به این نتیجه می رسی که اه این چه چیز ضایعی بود من واسه چی از این خوشم میومدالبته این حالت در صورت حضور بعضی اعضای دیگه ممکنه پیش نیادحالا با این اعضا هم آشنا میشین... 

a : از لحاظ رده بندی خانوادگی هم سطح با نفر قبلی به حساب میاد و میشه به عنوان دومین و آخرین فرد منطقی گروه ازش یاد کردبه شدت خانوم، کــــــــــــــــــم حرف، ساکت و آروم، وظیفه ش بیشتر مراقبت از یکی دیگه از اعضای گروهه که به وقتش بهش میرسیم،البته من می گم کم حرفه اما درستش اینه که مشکل کم آبیه شاید 

g : خوب این خانوم در رده ی سوم رده بندی خانوادگی قرار داره...دو نفر قبلی رده ی اول رو داشتند و البته باید این اصل رو به یاد داشته باشید که این خانواده در رده های زوجه که رشد می کنه و شکوفا میشه...و رده های فرد یه جورایی آدمو یاد گازهای نجیب با بی میل میندازن..خوب از بحث اصلی دور نشیم و بریم سراغ خانوم رده سوم...اولش که میبینی فکر می کنی با یه رده یکی طرفی...خانوم،جدی و... اما بعد از حدود 3 روز می بینی که خانوم،مهربون و خوش اخلاقه اما جدی... کلا همیشه خوش حال و خندانه و مقاومت ناچیزی داره جوری که میشه ازش صرف نظر کرد...نمی دونم سلیقه ش خاصه یا نه چون به خاطر همون مقاومتی که گفتم خیلی زود با سلیقه ی بقیه هماهنگ میشه....به جز نپیچوندن کلاس تو بقیه ی کارها پایه ست این رو هم باید بگم که این عضو در اثر معاشرت با رده زوجی ها و به خاطر همون مقاومت یاد شده داره خاصیت های رده فردی خودش رو از دست میده...آخ آخ گفتم خاصیت یاد یه چیز خیلی مهم افتادم اونم خاصیت خاصیه که این عضو داره...خاصیت وارونگی...مثلا در حالی که حتی یک درصد هم احتمال نمی دین که کلاس کنسل شه فقط کافیه این عضو به طور کاملا اتفاقی بگه: عمرا کلاس کنسل بشه...اون وقت شما میتونید با خیال راحت وسایلتون رو جمع کنید و برید خونه چون صد در صد کلاس مذکور کنسله این خاصیت گاهی مورد سوء استفاده ی یکی از اعضای گروه قرار می گیره(البته حسن استفاده ست بیشتر)، میتونید هرچی دلتون می خواد اذیتش کنید چون نمی دونم چرا هیچ واکنشی نشون نمیدهاگر از چیزی خوشش نیاد هم به روت نمیاره...

h :یه رده دومی، یه رده ی زوجی واقعی،خانوم ،خوش اخلاق،خوش خنده،شیک پوش، خوشگل با کلی ناز و ادا،تحت نظارت همیشگی اعضای رده یکی(البته با توجه به خصوصیات ذکر شده یه کم لازمه دیگه)،بعضی وقتا میشه با این خانوم خوش سلیقه رفت خرید اما یه دفعه میبینید این فروشنده ای که همیشه انقدر کم حرف بود که حتی قیمت اجناس رو هم به زحمت می گفت امروز چه خوش سر زبون شده و درباره ی تک تک ویژگی های تمام اجناس با حوصله و اشتیاق توضیح میده این عضو از اعضاییه که به شدت باید در مناطق کم آب باشه چون در صورت حضور در مناطق پر آب به شدت شناگر قابلی خواهد بود 

m :خوب نوبت میرسه به یک عضو خیلی خاص یه رده دومی...طبق گفته ی محققان این عضو از مقدار زیادی مغز و مقدار کمی بقیه تشکیل شده...فوق العاده دوست داشتنی،با نمک، یه وقتایی مثل یه بچه ی دو ساله شیرین میشه...یه وقتایی هم یه مدل دیگه ای شیرین میشه جوری که سایرین فرهاد میشنلازمه بگم این عضو مثل دوزیستان عمل می کنه و اصلا فرقی نداره که در محیط آب وجود داره یا نه این خانوم کار خودشو می کنه، به شدت شیطون...مهربون...اما یه وقتایی هم لجباز...سلیقه ی خاصی داره طوری که کافیه یه چیزی رو ببینه تا در کسری از ثانیه ازش خوشش بیاد و بخرهایشون همون کسیه که گفتم حضورش می تونه باعث بشه سلیقه ی نفر اول نظرت رو تغییر نده....مقاومتش هم مثل رئوستا متغیره یه وقتایی به بی نهایت میل می کنه یه وقتایی به صفر و البته حد وسط ندارهمتخصص در زمینه ی اذیت کردن...البته در هنگامی که داره اذیتت می کنه یاد یه بچه ی شیطون دو ساله میوفتی که هرچی اذیت کنه دلت نمیاد دعواش کنی...اما یه وقتایی اشکت در میاد 

z :رده چهارمی و البته یه رده زوجی اصیل، همواره پایه ی نپیچوندن کلاس....بقیه شو هم من دیگه خسته شدم بقیه بگن 

خوب این ویژگی ها رو یادتون باشه...اگر طبق قانون وارونگی که اون بالا گفتم همه شون وارونه نشه بعدا داستان هایی رو از این گروه می خونید...

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا... سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:28

واللا ع.ح خیلیم خوشگلتره!!!!!!!!!!!!!!!-----> الان قیافه ی گلی:
(فقط واسه این گفتم که چش هانیه دربیادا!!! بل نگیریا!!!!!)

یعنی عالی بود قیافه م دقیقا همون شد که گفتی
میدونم که تو سالی یه بار اونم واسه درآوردن چش یکی دیگه با این بچه مهربون میشی اما همونم خوبه
.
.
.
وای خدا کلی خندیدم

هانیه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 12:06 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

بی نهایت عالی بود...
منکه ذوق مرگم شدم...
و اما درباره ی خودت میتونم جز طرفدارای دو اتیشه ی یه ورزش خاص و البته یه نفر خاص هستی...
همونی که بقیه گفتن از یه جهاتی شبیه بازیگر مورد علاقه ی منه...


آخی ....حالا بازم هست اما امیدوارم بی مزه نشه
میبینم که درباره من چیزای خیلی خوبی گفتی...البته من هم قبول دارم اون دو نفر اصلا شبیه هم نیستن

هانیه شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 21:34 http://solongwar.persianblog.ir


عااااااااااااالی بود نتیجه گلمممم
من کی تو ذوقت زدمممممممممممم؟؟؟؟ من همیشه مشوق تو بودم نتیجه گلم!!!
اون عروس هم همونطور که گفتی نیاز به مواظبت داره
گلنوش عاااااالی بود
مهسا هم فداااااااش
عاطفه هم خانوووووووووووم
و اما شما
نمونه بارز "فلفل نبین چه ریزه" می باشی!!! نابغه خاندان ما!!! هرجور برنامه نویسیو بلدی!!! حتی هوش مصنوعی هم بذاریم جلوت توضیح میدی از استادا هم بهتر!!! گلی گل


میسی مامان بزرگ خوبم
نگفتم میزنی تو ذوقمون که...گفتم سلیقه ت خاصه هر چیزی رو نمی پسندیاگرنه من خودم شاهدم که همیشه مشوقم بودی
.
.
.
.
و اما ما!
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه بابا اون ۳۰ کیلو مغزیه نابغه مونه
برای مثال یهو از در میاد تو به سوال استاد جواب میده...من نمی دونم سوال رو کی شنیدخود من که سر کلاس هم باشم ۵ دقیقه طول میکشه که اطلاعاتم لود شه بفهمم کجام
.
.
.

azade شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 10:53 http://azade977.blogfa.com

سلام خوبی گلی جون وبت مثه همیشه بازم عالیه به وبم سری بزنونظرتودرمورد وبم بهم بگو

سلام عزیزم
لطف داری
الآن میام

علیرضا سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 15:23 http://www.sargarmima.blogsky.com

سلام.
می خواستم بگم می لینکیم تا بلینکمت؟

علیک سلام
با ما هم آره
من که همون روز اول لینکیدمت

گلنوش یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 14:00


خیلی خوب بود
z
تبحر خاصی در پاسخ گویی سریع داره جوری که آدم کم میاره ... میخواستم شروع کنم به تعریف ولی دیدم به بعضی دلایل که اگه اشاره کنم اعضا لو میره الانم معلوم شد بیخیال میشم
در آخر میخواستم بگم وبلاگت مفیده مخصوصا این پست آخریه
ولی خیلی بامزه بود جا خوردم حالا بذار یه تعریف بکنم فقط یه دونه خلاقیتت بالاست...بممیرم واست امیدوارم الان خراب باشم
خواستی تایید نکن خوب

قابلی نداشت خاله جان
.
.
.

.
.
.
باشه باشه تعریف نکن اصلا مشکلی نیست
خواستی دوتا فحشم بده
.
.
.
.

.
.
.
من می دونم تو الآن درستی
.
.
.
.
دیگه تایید بکنم یا نکنم فرقی نداره...مگه منتظر تایید من میشینه

مهسا یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 12:53

خیلی خوب بود!!! ولی از h دومیه خیلی تعریف کردیا! پررو میشه ها!!!
از m هم کم تعریف کردی
z هم همون m هستش که کمی هم به ع.ر رفته یعنی:
z= (m+abbas)/2

ای بابا حالا خواهر شوهربازی در نیار مامان بزرگ خوبم
باشه من سعی میکنم از این به بعد اصلا پستهای ویژه ای رو به تعریف از m اختصاص بدم
این جا هم که این همه ازت تعریف کردم دیگه
فقط من با این فرمول z مشکل دارم
اگر همون m/2 بود بهتر بودالبته m نصف بشه که دیگه چیزی ازش نمی مونهولی مثلا 2 /(m+ARH) بهتره

بهروز یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 10:07 http://hojjatifard.blogsky.com

سلام خسته نباشید

افرین بر شما واقعا وبلاگ خوب و مفیدی دلرین لذت بردم لطفا به کارتون ادامه بدید.
اگر دوست دارین به وبلاگ من هم سری بزنین

با تشکر

سلام
پر انرژی باشید
ممنون از لطفتون
حتما میام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد