عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

طالع بینی ایتالیایی

شما چه شخصیتی دارید؟؟  

کافی است با توجه به روز تولد میلادیتان گروه خود را انتخاب کرده و فالتان را بخوانید.
گروه روز تولدA =1، 6، 11، 16، 21، 26، 31
B =2، 7، 12، 17، 22، 27
C =3، 8، 13، 18، 23، 28
D =4، 9، 14، 19، 24، 29
E =5، 10، 15، 20، 25، 30

گروه A
به عشق به عنوان مهمترین چیز در زندگی می نگرید و عاشقِ عاشق شدن هستید. عده ای از افراد این گروه به صداقت شخصی که به او علاقه مندند چندان اطمینانی ندارند. از بودن با دوستان لذت می‌برید و همواره سعی می‌کنید تا دوستی وظیفه شناس باشید.
به سختی می‌توانید احساسات و عواطفتان را کنترل کنید، که البته گاه از نقاط ضعفتان محسوب می‌شود. کسی که بر قلب و فکرتان تاثیرگذار است، این روزها بسیار به شما کمک خواهد کرد.

گروه  B 

رویاها و جاه طلبی هایتان از مهمترین مسائل زندگیتان به شمار می‌روند و شما قادرید هرکاری برای تحقق بخشیدن به آنها انجام دهید. به عشق اهمیت می دهید، اما ترجیح می‌دهید به دنبال شخصی کامل باشید. به سختی به دیگران اعتماد می کنید. به دوستانتان اهمیت می‌دهید، اما خیلی چیزها را از آنها پنهان می‌کنید.
شما اهل تفکر هستید و همواره هر دو روی سکه را می‌بینید. شما می‌توانید شریک زندگیتان را خوشبخت کنید.

گروه C 

شما همیشه تصمیم گیری های عقلانی را به تصمیم گیری های احساسی ترجیح می‌دهید، به همین علت از دوستان زیادی برخوردارید. به زندگی به عنوان یک هدیه ی الهی می‌نگرید.
گروهی از مردم هستند که ایده آل شما محسوب می‌شوند و شما مایلید تا مدت زمان زیادی را با آنها بگذرانید.
به خوبی می‌توانید احساسات خود را کنترل کنید اما گاهی تصمیم گیریهای شما اثر منفی بر شریک زندگی و یا دوستانتان می‌گذارد. بسیار علاقه مندید تا یک شریک زندگی خوب برای همسرتان باشید.

گروه D 

شما همیشه هدفی برای دنبال کردن در زندگی دارید و همواره آماده اید تا در برآوردن آرزوهای آنها که دوستشان دارید، کمک کنید. دوستانتان اهمیت زیادی برایتان دارند و شما همیشه آماده ی کمک به آنها هستید.
به ندرت می‌توانید احساسات خود را کنترل کنید و به همین دلیل گاه مجبور می‌شوید تا دوباره کاری کنید.

گروه E
از آن دسته آدم هایی هستید که دوست دارید عاشق باشید. تصمیم گیری های عاطفی را بر تصمیم گیری های عقلانی ترجیح می‌دهید. شما زندگی را فقط در خوش گذرانی می‌بینید و از طرفداران دوست یابی هستید.
رویاهای بسیاری در سر دارید، اما چندان در جهت تحقق آنها تلاش نمی‌کنید و شاید همین مسئله جزء نقاط ضعف شما باشد. با کسی که از نظر شما شخصی کامل است برخورد خواهید کرد .

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا... دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 17:27

من گروه D شدم
ولی به خدا من همسر خوبی هستم!! همه میدونن!!!!

ولی اصلا D بهت نمی خوره
تو کاملا C هستی...به نظر من که تقویم درست تره
چون منم B بیشتر بهم میخوره...

مهسا... یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 12:06

کل قبیله مون همسرای خوبی هستن فقط کسی پیدا نمیشه که قدر بدونه!! واسه همین ترشیدیم دیگه

آره به خدا کیه که قدر بدونه....
ولشون کن اصلا لیاقت ندارن اگر نه ماها به این خوبی...ایتالیایی ها هم فهمیدن ما چه قدر خوبیم اما تو ایران کسی قدرمون رو نمیدونه...

هانیه شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 21:22 http://solongwar.persianblog.ir

"بسیار" علاقه مندم تا یک شریک زندگی خوب برای همسرمان باشیم؟؟!! شاید.... maybe
جلب بود

چه جالب همه ی خانواده گروه سی شدن
منم بین بی و سی متغیرم
نه نه نه من فقط بی ام

گلنوش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:09

تقویم دیگه
من خودم خودمو به اییییییییییییی نسبت دادم

همچین بی شباهت به گروه اییییییییی هم نیستی

گلنوش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 15:01

چی رو از من پنهان کردی یالا بگو

اونایی که ازت پنهان نکردم رو راحت تر میتونم بگمااا
یکیش اسممه یکیش هم فامیلیم
تاریخ تولدمم که میدونی

گلنوش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 14:56

بازم مال من غلط بود
تاریخ تولدم خرابه اگه گفتی کدومم گروه سی

نهههههههههههه یعنی تو و مهسا یکی هستین!!!!
البته طبق همون چیزی که بهت گفتم تاریخش جاهای مختلف فرق دارهحالا از کجا دیدی!!

مهسا... پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 07:48

من گروه c بودم و چقد درست بود
مخصوصا جمله ی آخرش!!!!!!!!!

آره آره به خصوص جمله ی آخر
منم گروه B بودم و خیلی هم درسته

علی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 23:53

سلام
:)
خوبی؟

چخبرا؟
:)

حالا چجوری تولدمو به میلادی پیدا کنم؟
:)
به شمسی که میگن خیلی خوبه:)))

مرسی که میای و می خوانیم همراه قدیمی
..

سلامت و شاد باشی

سلام
خوبم :)
.
.
من از روی تقویم دیدم بعضی سایت ها هم میگن
.
.
میام و می خوانم و لذت میبرم
.
.
.
پیروز باشید:)

سارای سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 17:24 http://sari-i.blogsky.com/

هوممم..من گروه آ بودم


حالا درست بود یا نه؟

نفس سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 17:16 http://princess91.blogsky.com/

چقدرم راست میگه
گروه B من بودم

آره خیلی چیزایی که میگه درسته...
چه تفاهمی منم گروه B بودم

پویا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 16:49 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام گلی عزیز

مرسی از حضورت...

در مورد آپت من جزو گروه D هستم و دقیقا" هم همینطوره...

در مورد مطلبی که واسم گذاشتی خوب اونها همین رو میخوان من که همیشه با اینکه خیلی از دستشون عصبانیم و می خوام خونسردی خودمو نشون بدم یه چیزی میگم که اون طرف بسوزه آخه اگه پکر بشم احساس میکنم اون تونسته بر من غلبه کنه ولی شرایطت رو درک میکنم گاهی نمیشه زیاد هم به پر و بالشون پیچید و نهایتا" میگم .. تازه کجاشو دیدی سال دیگه قراره فلان قدر پول بذارم یه جنس توپ بخرم اینجاست که طرف چشاش دو دو میزنه آهان خوردی حالا بشین سر جات!!!!( حالا نخردی هم نخردی فقط اون لحظه حالشو بگیری بسه )

سلام

آره تقریبا درباره همه درست بوده

منم خیلی دلم می خواد خونسرد نشون بدم و حال طرف رو بگیرم اما خوب همیشه هم نمیشه...وقتایی که عصبانی میشم یا حرصم میگیره دیگه هیچ جوابی به ذهنم نمیرسهالبته درباره ی بعضیا که سابقه ی قبلی دارن سعی میکنم با آمادگی برم جلو اما بازم یه وقتایی...
ولی این که یه چیزی بگی که طرف از حسادت منفجر بشه ایده ی جالبیهیادم باشه سری بعد که به یکیشون برخوردم امتحانش کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد