عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

زندگی...

می گویند هر سن و سالی که داشته باشی
اگر کسی نباشد،
که با یادش،
چشمانت،
از شادی یا غم پر اشک شود،
هرگز زندگی نکرده ای
و من این روزها
زندگی می کنم... 

 

 

پ.ن: این جمله رو از جایی برداشتم که سال ها به خاطرش زندگی کردم  

پ.ن۲: هنوز هم...

نظرات 6 + ارسال نظر
راحله دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 13:12

باباعاشق پیشه !!!هرکی ندونه من میدونم ... الهی بمیرم ..
من به خاظرتو انصراف میدم ازهمین حالا

نه نگران نباش اینجا هم همه میدونن
خدا نکنه
من از رقابت نمی ترسم عزیزم نیازی به انصراف نیست

گلنوش دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 08:15

وای از اونی که تصور میکردم خوش رنگ تره

نه پس حتما قرمز و مشکی قشنگه

گلنوش دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 08:04


میبینم که هنوز هم

بعله خوب
هنـــــــــــــــــــــــــوزم

مهسا... شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:55

اگه اینجوری باشه من ۱۲۶۵۴۵۸۶۷۶۴۵۶۴۲۰۵۵۸۸۴سال زندگی کردم!! خوب موندماااا


آره ماشالا اصلا بهت نمیادمیگم من واسه چی چندتا از بچه هام حدود ۷۰-۸۰ سال سن دارنااا پس بگو واسه اینه

نفس شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 16:17

نه بابا مگه شوخی دارم جدی عرض کردم
نه قربون دستت نمیخوام تجربه کنم

مزه میده هاااا یه بار تجربه کن
حالا حتما نباید ملموس و واقعی و جاندار باشه
میتونه مجازی و توهمی و بی جان هم باشه
یعنی واسه من که تا حالا اینجوری بوده

نفس جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 00:41 http://princess91.blogsky.com/

پس یعنی من زندگی نکردم؟

جدا؟؟نه بابا شوخی میکنی
حالا زیادم جدی نگیر
البته هنوزم دیر نشده هااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد