عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

یعنی یه جو... شانس!

مار از پونه بدش میاد، دم لونه ش سبز میشه! 

 

پ.ن۱: پونه! ولم کن! 

پ.ن۲: به دلیل مسائل امنیتی از ارائه ی توضیحات بیشتر معذوریم! حتی شما دوست عزیز! 

پ.ن۳: خاله...

نظرات 8 + ارسال نظر
گلنوش یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 19:11

راستی من هرچی گشتم نظر پونه جونو پیدا نکردم
نکن تایید

نبایدم پیدا کنی چون پونه اصلا اینجا رو بلد نیست!
گفتم که حدست اشتباه بود
.
.
.
آخ آخ ببخشید دیر گفتی دیگه تایید کرده بودم

گلنوش یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 19:10


خب پونه هم دل داره دیگه چیکارش داری
تاحالا چیزی راجع به عشق یه طرفه شنیدی
خب بیکاری و بی مزگی و .... هزار درد
خوبی خواهر زاده

واقعا به نظر تو اونی که فکر میکنی پونه ست ارزش پست گذاشتن داره؟
نه بابا این پونه اصلا دل نداره
بی کار و بی مزه هم نیست فقط رو مخه

هانیه شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 01:34 http://solongwar.persianblog.ir

راستی مگه تو قرار نبود حالا حالاها این ورا آفتابی نشی؟ باز که اینجایی


من شرمنده م
الآن نادم و پشیمانم

هانیه شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 01:33 http://solongwar.persianblog.ir

اوووووووممممممم می تونم حدس بزنم کیه آیا؟!!!
خب چرا نمیای مستقیم به خودم بگی؟ چرا آبرومو جلو همه می بری؟ (جوابیه اون همه اذیت کردنت که هرچی می گم می گی با من بودی؟!)
به هر حال این ماره که باس ذائقه شو عوض کنه دخترم! پونه که گناهی نداره

نه نمی تونی حدس بزنی کیه
من که با تو نبودم خودت هم می دونی که اصلا من از اون نتیجه ها نیستم اما من میدونم که تو با من بودی
خوب این همه جا
مار بیچاره این همه زحمت کشیده تو این گرونی یه لونه از مسکن مهر گرفته پونه صاف باید بیاد همونجا سبز شهآخه این چه وضعشه

نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 23:30 http://princess91.blogsky.com/

یه لحظه فک کردم اشتباه اومدم
ولی نه وب گلی جونمهقالب جدید مبارک
پونه کیه؟خب پونه جان ولش کن بیخیال

من روزی سه بار قالب عوض میکنم
قالب قبلیه خیلی رنگش چشمو اذیت میکرد واسه همین زود عوضش کردم
البته اینم چشمو اذیت میکنه اما شاید یه کم دیرتر عوض شد
پونه ول کن نیست

سارای جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 03:31 http://sari-i.blogsky.com/

اخی این قالبه!

پونه ولش کن خب

قالب قبلیه رنگش شدید بود دیگه عوضش کردم
.
.
میبینی تو رو خدا این پونه ول کن نیست که

مهسا... پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 21:18

برو بشین درستو بخون بچه!! اگه میبینی من میام نظر میدم واسه اینه که من ۲۱م امتحان ندارم!! شما که داری چرا؟؟؟؟
راستی من یه دستگیره ی در ظرف غذای..... میگرنی هستم

من الآن متنبه و شرمسار و افسرده شدم
تو مترو خوندم دیگه خونه که جای درس خوندن نیست
بابا حالا زیادم به حرف این دکترا گوش نکن یه چیزی میگن
فکر کنم آخرش با این لقبت بتونی یه کتاب بنویسی در حدود ۱۵ جلد

مهسا... پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 20:10

از من بدت میاد! میدونم

یعنی تازه می فهمم تا هانیه یه پست این مدلی میذاره من میرم میگم یعنی با من بودی چه قدر طرف حرصش میگیره( البته اون شاید واقعا با من بوده!)
ولی خوب نگران نباش من اگه با تو بودم رمزدارش میکردم
از ارائه ی توضیحات بیشتر هم معذوریم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد