عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

سه معمایی که مایکروسافت نمی تواند حل کند!!!

سه تا معمای خیلی جالب وجود داره که مایکروسافت از حلشون عاجزه! 

خیلی جالبه بخونید و امتحان کنید! 

۱. هند کشف کرد که هیچ کس نمیتواند پوشه ای به نام CON را درهیچ قسمتی از کامپیوتر ایجاد کند. این چیزی خیلی عجیب... و باور نکردنی است.  

در مایکروسافت ، کل تیم نمی توانند پاسخ چنین اتفاقی را بدهند!!
همین حالا امتحان کنید،فولدری به نام CONرا نمی توانید ذخیره کنید. 
واقعا نمی توانید!!!اسمش مدام به حالت قبل برمیگرده و میشه new folder البته توی xp توی win7 میگه نام نامعتبر است!!!

۲. یک فایل تکست خالی باز کنید(کلیک راست کنید new => text document) سپس متن 

  Bush hid the facts  

(بوش حقایق را مخفی می کرد!) 

را تایپ کرده و آن را ذخیره کنید. پنجره را بسته و دوباره باز کنید.شکلی عجیب خواهید دید!! 

فقط حواستون باشه کپی پیست نکنید و حتما تایپ کنید(فقط قسمت انگلیسیشو)!!!  

بعد نوشت: البته این یکی توی ۷ حل شده  اما توی xp اگر هنوز دارید امتحان کنید جالبه...

3.موضوعی جالب و باور نکردنی که توسط برزیلی ها کشف شد.
مایکروسافت ورد را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه اینتر را بزنید و سپس مشاهده کنید. 

=rand(200,99) 

ترتیبش به هم میریزه!اما اینجوریه: 

اول مساوی بعد به ترتیب rand -> داخل پرانتز زوج مرتب 200,9۹ (اول 200 و دومی 9۹!)

 

 

فکر کنم باید بشینم دیگه این معما ها رو حل کنم 

میبینید تو رو خدا 

من می خوام درس بخونما اما انگار قسمت نیست  

نظرات 12 + ارسال نظر
رز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 14:37 http://acme.blogsky.com

من بوشُ به اوباما تغییر دادم بازم اتفاقی نیفتاد


فکر کنم باید پست رو یه تغییری بدم چون توی سون حلش کرده
البته این یکی قیافه ش به معما نمی خورد

یکی... دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 14:17

بله خانم گلی خانم توی ویندوز ۷ حل شده

پس من ویندوز ۷ هم خنگه
البته شاید به آپدیتش مربوطه

مهسا... دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:30

باز گیر دادی به مانتوی من؟؟؟ الله اکبر(خشم فروخورده)

خوب توهم به قالب من گیر نده
این خشم فرو خورده ست دیگه

مهسا... یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 18:53

یه پست رمزدار نظرسنجی واسه اینکه آخرین روز امتحانا کجا بریم و چی ببریم و چیکار کنیم و...

این همه تم صورتی خب !!! اینکه بنفشه

باشه گذاشتمش
نمی خوام خیلی هم صورتیه
چه طور مانتوی تو سبزه اما قالب من صورتی نیست

مهسا... یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 17:17

تمتو عوض کن
رو نظرا که کلیک میکنم زرتی میره بالای صفحه!! بعد دوباره باید از بالا بخونم ببینم کجا بودم
راستی میشه یه پست درخواستی بذاری؟؟؟

نمیخوام
قالب صورتی مانند خوشگل و خوبمو خیلی دوست دارم نمی تونم ازش جدا شم
خوب یه کم تلاش کنی تا اون پایین بیای چی میشه آخه
.
.
.
باااااااشه چه پستی دوست داری بگو بذارم

هانیه جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 22:32 http://solongwar.persianblog.ir

واسه من فقط اولیش جواب داد
لپ تاپم هم مثه خودم خنگهههههههههه

آخه چرا
نه خیرم لپ تاپت این معما ها رو حل کرده این کامپیوتر عزیز و دوست داشتنیه منه که خنگه
(می دونی آخه کامپیوترم خیلی روحیه ش حساسه اول باید ازش کلی تعریف کنم بعد هرچی خواستم بگم که بهش برنخوره خراب بشه

پریساParpar91 جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:49 http://parpar91.blogfa.com/

ممنون که لینکم کردی عزیزدلم اسمش هرچی باشه مهم نیس مهم اینه که لینکم کردی

معلومه که علایق مشترک داریم چون دل به دل راه داره همون اول که کامنت اولتو خوندم ازت خوشم اومد چون فهمیدم مث خودمی

تست به این باحالی بعضیا بهشون برخورد واقعا که

خواهش میکنماتفاقا جمله ی خیلی قشنگی رو واسه عنوان وبلاگت انتخاب کردی
خوشحالم که یه دوست مثل خودم پیدا کردم
آره بابا تستش اصلا مسیر زندگی منو عوض کرده

یکی... جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:39

سلام جالب بود...ولی اون بوش رو انجام دادم هیچ اتفاقی رخ نداد!!!

سلام

من اول همه شون رو امتحان کردم بعد که دیدم جواب داد این پست رو گذاشتم اتفاقا خیلی هم جالب بود
شاید تو آپدیت های جدید ویندوز مایکروسافت این معما رو حل کرده و ما بی خبر بودیم

نفس جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:22 http://princess91.blogsky.com/

چه چیزایی کشف میکنن
گلی جون چه خبر؟
امتحانا هنوز شروع نشده؟
خوش میگذره؟

میبینی تو رو خدا الکل و قاره ی آمریکا و قانون جاذبه و بقیه ی چیزای رو کاشف های قرن های گذشته همه شون رو کشف کردن حالا واسه دوره ی ما این چیزا مونده که کشف کنیم
خبری نیست جز سلامتی
امتحانا که شروع شده اما این دلیل نمیشه من بشینم درس بخونم
هـــــــــــــــــی بد نمی گذره

پریساParpar91 جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 10:58 http://parpar91.blogfa.com/

لینکت کردم عزیزمـــ♥ــــــــ

ممنون گلم منم لینکیدمت

پریساParpar91 جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 10:49 http://parpar91.blogfa.com/

سلام عزیزم

اول بگم عاشقتم که خیلی باجنبه ای و خیلی باحالی
فقط تو درک کردی این تست روانشناسی منو
گلی واقعا گلی
این پستتم عالی و عجیب بودمن که لینکت میکنم چون ازت خوشم اومد بووووووووووووووووووووووووووووس

سلام

ای بابا نگو من از خجالت آب میشماا
واقعا تست جالب و پیچیده ای بود

میسی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم منم همین طور
بووووووووووووووس

پویا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 01:57 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام
گلی خانوم با افتخار لینک شدید...
من که این موارد رو انجام ندادم سر فرصت .. ولی جالب بود.......

سلام
ممنون
زمان زیادی نمی گیره اما نتایجش واقعا جالبه حتما امتحان کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد