عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

رمضان...

انسانها در هیچ یک از ویژگی هایشان به اندازه نیکی کردن به همنوعان خود خدای گونه نیستند. 

سیسرو 

 

  

 

سلاااااااام 

آغاز ماه رمضان رو به همه تون تبریک میگم امیدوارم این ماه برای همه پر از اتفاقات خوب باشه... 

ماه رمضان همیشه پر از خاطره ست... من که خاطرات خیلی خوبی از این ماه دارم... 

 

 

این هم لینک دانلود یه آهنگ خیلی خاطره انگیز در ماه رمضان 

(من که خیلی دوستش دارم) 

 

لینک دانلود 

 

 

پ.ن: التماس دعا...

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:24 http://princess91.blogsky.com/

اه وب دیگم داری؟
طاعت و عبادتم قبول باشه گلی جونم

آره بابا من روزی یه وبلاگ ثبت می کنم

طاعت و عبادت تو هم قبول عزیزم

مرجان شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:17

گلی..... نگفته بودی یه وب دیگه هم داری بابا

بلا شدی و ما خبر نداریم...............




ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد