عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

آدم برفی:)

سلام 

خوبین؟؟ 

خوش می گذره؟؟ 

این پست من یه پست ویژه ست برای یه دوست خوب و مهربون که مهربونیش از پشت کامنت هاش معلومه و به خاطر قلب مهربونش همیشه کامنت هاش آرامش بخشه 

پ.ن:البته من همه ی کسانی که لطف می کنن و مطالبم رو می خونن به شدت دوست میدارم 

اما بریم سراغ این پست...   

  

ای جانم   

 

 

 

 

  

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

بقیه ی عکس ها با سایز بزرگتر توی ادامه مطلب...

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i'm strong 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاد باشید...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 20:38

مامااااااانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ممنوووووووووووووووووووووونم که عکس نی نی منم گذاشتی
نمی دونم از کی گذاشتی ولی من الان دیدمش

مهسا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 19:28

عکس نی نی منم بذار

کدوم نی نی ت؟
JM؟باااااااااااااااااااااااااشه
البته JM کوچولو هم میشه گذاشتااااا

رضا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 00:54

سلام خوبى.خیلى قشنگن.پیداست شما هم مثل من بچه ها خیلى خیلى دوست دارى منم یه خواهرزاده دارم که اندازه ى همه ى زندگیم دوسش دارم ...ببخش سرزده وارد شد
.......بازم بهت سرمیزنم

سلام
بلی منم بچه خیـــــــــــــــــلی دوست دارم
آخی خدا حفظش کنه
خوشحال شدم که سر زدین

زهره سادات شنبه 11 آبان 1392 ساعت 23:47 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام عزیزم
وای واقعا گفتی منظورت منم؟!!! وای مرسی گلی جون
فدای تو. دست گلت درد نکنه. ولی باور کن خیلی خوشحال شدم عکسا رو دیدم. خیلی برام جذاب بودن. مرسی از این هدیه قشنگت
برات یه عالمه خوبی آرزو دارم. این گلها تقدیم به تو

سلام
بلی واقعا گفتم
خواهش می کنم قابلی نداشت ایشالا نی نی خوشگل خودت زود زود به دنیا میاد و دنیاتو قشنگتر میکنه
میسی بابت این همه آرزوی خوب

زهره سادات سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 21:37 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام گلی خانوم
وای اینا چیه اینجا گذاشتی؟!!!!!! این نی نی ها چقدر خوشگلن خدای من! دلم یه جوری شد. کاش نی نی منم شبیه اینا خوشگل بشه. من که خیلی خوشحال شدم خدا کنه اون دوست گلت هم خوشحال بشه. میسی از این عکسا واقعا برای من به جا بودن.
راستی گلی جون ادامه پستم توضیحات گذاشتم.
منتظرتم

البته فکر کنم اون دوستم خیلی خوشش اومده چون منظورم از اون دوست خود شما بودی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد