عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

...

تن به تن آسانی و کاهلی نباید سپرد٬ کاری باش و از این راه شادی و آسایش فراهم کن .  

بزرگمهر

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره کویر یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 07:58 http://hadiseashna.blogsky.com

تفاوت کسی که به خاطر مسائل مادّی یا به اجبار ازدواج می‌کند با کسی که دست به روسپیگری می‌زند به جز آنکه اوّلی تنها به یک شخص وفادار است، چیست؟
آنانکه عشق را در هر رابطه و هر کاری جستجو می‌کنند، بهترین طریق زیستن را برگزیده‌اند و آنانکه بدون عشق که نیرومندترین موتور محرّکۀ حیات است، رابطه‌ای برقرار می‌کنند، مردگان متحرّکی‌اند که زندگی را گم کرده‌اند.
آنکس که تن‌فروشی می‌کند با کسی که به خاطر مسائل مادّی ازدواج می‌کند، تنها تفاوتشان در وفاداری به یک شخص نیست بلکه تفاوتهای دیگری نیز دارند.
تن‌فروشی زیر پا گذاشتن شأن انسانی و انکار حقیقت والای درونی است. چون به این نیّت به شخصی نزدیک شوید، والاترین ارزشهای انسانی‌تان را فراموش کرده، به جای تکیه بر خدای درون و ارزشهای حقیقی‌تان به تنها دستاویزی که برای عرضه در اختیار داشته‌اید، متوسّل شده‌اید. رفتاری حقیر و به دور از شأن انسانی انجام داده‌اید.
ولی هنگامی که به خاطر اهداف دنیایی تن به ازدواج می‌دهید، خانواده‌ای تشکیل می‌دهید که خود بنیادی ارزشمند است و بستری است برای فرزندانی که پا به عرصۀ وجود خواهند گذاشت و به این ترتیب اگر چه از عشق، که نیرومندترین موتور محرّکۀ حیات است، فاصله گرفته‌اید ولی حدّاقل ارزشهای والای انسانی را به بازی نگرفته و خدای درون را کوچک نشمرده‌اید.

مهسا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 10:53

:-|

D:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد