عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

ملوس

 سلام

این دفعه با یه عالمه عکس از گربه های ملوس و بامزه اومدم

اما دلم شکسته آخه من هر دفعه با این همه عکسای خوشگل میام اما دریغ از یه نظر کوچولو .

بگذریم

بریم سراغ عکس های این دفعه

حاضرین چه قدر بدین اما جای این گربه باشین؟





شماها اونجا چی کار می کنید؟


امان از دوست ناباب




انگار تا حالا دوربین ندیده(خوب ندیده دیگه)



 به به چه گربه ی تمیزی


چه زوج خوشبختی!!!



 !!!I love you



 خوشتیپی هم دردسره ها




 زبون دراز


 خررررر پوفففففف


 واییی چه اخمی کرده



رژیم بگیری بد نیست ها




 چه گربه های خوشتیپی!!! خیلی خوبن خیلی کلاس دارن!





چه پیشی نازی





 چه رومانتیک




 وای چه گربه ی مودبی



















عجب گربه ی سمجی









 چه پیشی ملوس با نمکی 


 سیبیلاشو






 چه لبخند ملوسی


 گربه ها هم روح لطیفی دارنا


  واییییییییییی این چه قدر ملوسک و نازه


 چرا گربه ها اینقدر تنبلند ؟


نه انگار زیاد هم تنبل نیستند




با اینا نمیشه شوخی کرد آخه هنرمندا روح لطیفی دارن


 اینم یه شکارچی ماهر . فقط نمی دونم چرا اینقدر لاغره؟؟


 تولدت مبارک




وایی چه هاپوی بد جنسی


اگه یه همچین کادوی تولدی براتون بفرستند چی کار میکنید؟


خوب دیگه واسه این دفعه بسه

منتظر باشید دفعه ی بعد با یه عالمه عکس از هاپوهای خوشگل میام

نظر یادتون نره

نظرات 18 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 20:20

خیلی بامزه بودند


[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 12:51

مرسی

مخمل شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 09:05

عالییییییییییی بود منم یه گربه پرشین دارم خیلی نازه از عکسهای قشنگت ممنون

خواهششششش
قابلی نداشت
منم خیلی گربه دوست دارم

بهداد پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 19:32

ممنون خواهشن این وبلاگ رو به گربه اختصاص بده.من 5تا گربه دارم.

ای بابا
گربه واسه قدیما بود که حوصله داشتم
الآن شاید این وبلاگ رو به گریه اختصاص بدم
اما چشم بازم عکس گربه مبذارم
چون جزء بی آزارترین دوست داشتنی های دنیان

مونا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 13:00

واییییییییییییییییییییییییییی من عاشقه پیششششششیییییییم بازم عکس بزار جون من خیلی خشگل بودن اخر من یه پیشی میخرم
خدافظ دوسی

فتانه شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 01:47

چقدر قشنگ بودن ولی خیییییلی کم بود ولی دمت گرم در کل عالیییییییییییییی بود ممنون

نیوشا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 21:42

خیلی گربه های نازی بودن ممنون

آرزو سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 11:20

من عاشق گربه م.عکساتم خیلی قشنگ بودن.واقعا منو به وجد اورد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 00:13

سلام دوست عزیز
چه عکسهای نازی ممنون

لاله خوشگله شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 16:10

عزیزم خیلی قشنگ بود
مرسی
.
.
.
.
راستی یادت نره عکس هاپو بذاری خوب
خداحافظ عزیزم

ملیسا یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 05:32

سلام خیلی ممنوووووون عالی بود

خواهش می کنم
قابلی نداشت

علی پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 15:13

دمت گرم عکس هایت خیلی توپ بود

یاسی شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 16:29

سلام خسته نباشید بابا دمت گرم خیلی عکسات قشنگ بودن دیدم نامردیه نظر ندم
موفق باشی
بای بای

خواهش میکنم
قابل نداشت

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 20:07

خیلی با سلیقه و عالی بود خدا قوت

ممنون از لطفتون

عروسک خانوم شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 15:11 http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام گلی جون
خوبی گلم؟
واییییییییییییییییییی که چه عکسای خوشگلی گذاشتی عکسات برای حضرت مهدی ( عج ) معرکه بود حظ کردم
از عکس پیشی ها کیف کردم عالی بودخسته نباشی ادامه بده من همیشه میام
ببخشید دیر اومدم مسافرت بودم عزیزم
بابت لینکت یه دنیا ممنون
منم لینکت میکنم
شاد و سلامت باشی عزیزم

مهاجر جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 00:05

سلام گلی عزیزم
ممنون از محبت شما . عکس دارم بازم میزارم چشم

مهاجر چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 12:39 http://www.mohajer5531.blogfa.com

دوست نازنینم سلام
با یه شعر بروزم و منتظر شما

مهاجر شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 16:58 http://www.mohajer5531.blogfa.com

دوست عزیز سلام
با یه عکس بروزم . خوشحال می شم بهم سر بزنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد