عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

دانلود کنید و لذت ببرید!!!+تولد بلاگ اسکای

سلام

چون قرار شده من خیلی فعال باشم امروز چندتا فایل صوتی برای دانلود میذارم که خیلی خیلی قشنگه...

پس تا دیر نشده و مزه ش نرفته با زبون خوش برید به ادامه مطلب...


اینم برای تولد بلاگ اسکای

           

 

 

خوب حالا شمع ها رو فوت کنید:

 با ۵ خداحافظی کنید:

اجی مجی لاترجی

حالا ۶ ظاهر شد:

اینم از کادو ها

حالا نوبت کیکه چون جمعیت زیاد بود ۲تا کیک خریدم

خوب دیگه دوربینم خرابه نمی تونم عکس بگیرم...

اما یه کم موسیقی براتون پخش میکنم

 

خوب دیگه...

دیگه شب به خیر


ادامه ش تو ادامه مطلب...

 

اولیش آهنگ مرگ هدایت هست با صدای حامد بهداد که خیلی قشنگه و اگه دانلود نکنید ضرر کردید:

مرگ هدایت

دومیش صدای خنده ی یه بچه ست که اون خنده معروفه نیست به نظر من که این یکی خیلی قشنگ تره:(فرمت amr)

خنده ی کوچولو

سومیش اولین سرود ملی ایران هست که توسط آقای سالار عقیلی باز خوانی شده و خیلی شنیدنیه حتما دانلود کنید:

نام جاوید وطن

و اما دوتا فایل آخر که معرکه ست اولیش تکنوازی سه تار و دومیش هم سنتور مجید اخشابی هست که خیلی آرامش بخش و فوق العاده ست صددرصد دانلود کنید:

سه تار

سنتور

من وقتی این وب رو تاسیس کردم مثلا قرار بود از کابرا بخوام که سفارش بدند چه عکسایی می خواند تا من براشون بذارم اما وقتی باسیل سفارشات و درخواست ها رو به رو شدم تصمیم گرفتم که خودم انتخاب کنم چه عکسایی بذارم حالا هم اگه قول بدین که یه دفعه تعداد سفارشاتون خیلی نشه می تونین سفارش بدین که چه فایلی می خواین تا براتون بذارم.

نظر نداده نرین هااااااااااااا

تا پست بعدی بابای

نظرات 7 + ارسال نظر
هپلی چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 09:42 http://happali.blogsky.com

فردا نیای بگی بی معرفته

عمرااااااااا

من اومدم سر زدم

چند با رهم سر زدم

ولی تو آپ نکردی

تنبل

سلام
بابا من کی گفتم بی معرفت آخه چرا حرف تو دهن آدم میذاری؛)
اما قبول دارم یه کم تنبل شدم...
ولی نهایتا تا فردا آپ می کنم.
موفق باشی
فعلا بابای...

علی یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 23:23 http://bani.blogsky.com

سلام گلی جان
سلام

خوبی؟؟؟
ای ول انرژی
کم می نویسی اما پر از انرژیه
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

به من که کیک نرسید
:(
من کیک می خواهم
:)

راستی چرا آخر مطلب ترسناک شدی؟؟؟
گلی؟؟؟

من کیک

شاد باشی و آرام

چون گفته بودی
چشم
آپم
:)

حامد یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 21:33

اگه لطف کنین و آهنگ تیتراژ اصلی فیلم پدر خوانده را بزارید ممنون میشم.
از وبلاگتون هم بدم نیومد بیشتر سر میزنم.

سلام
میشه بیشتر توضیح بدین که منظورتون از آهنگ تیتراژ اصلی فیلم پدر خوانده چیه؟مگه فرعی هم داره؟؟؟؟!!!!!!!
به هر حال من هرچی دارم میذارم...
خوشحالم که از وبلاگم خوشتون اومده
شاد باشی
فعلا بابای

خاطره شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 17:04 http://khaterehkh.blogsky.com

تولد بلاگ اسکای خوبه
فایل ها رو هم دانلود میکنم

مهاجر شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 16:42 http://http:

دوست نازنین سلام
با یه پست جدید با نام "شب یوری" بروزم و منتظر حضور سبز شما دوست عزیز

مسعود جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 14:32 http://www.smsforall.blogfa.com

سلام و درود
گلی خانوم انتقادات شما اثر داشته و تا بحال بهترین و سازنده ترین انتقاداتی بود که شنیده بودم و ارزش فکر کردن داشت ... متاسفانه بلاگفا در اقدامی بد هر چند روز یکبار یکی از سایتهای خدمات دهنده اینترنتی را مسدود میکنه و این باعث میشه قالب وبلاگ من با خطا مواجه بشه و نتونم تغییرات لازم را اعمال کنم .... یعنی وقت زیادی میخواد ... و من هم نمیتونم یعنی وقتش رو ندارم .... در هر صورت وقتم که اجازه بده اعمال میکنم ..... راستی عجب آپ خوبی بود ... حال کردی اینم تعریف

جواد جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 06:48 http://StudioX.ir

به به ... به به ... گلی خانوم دیگه کم کم داری میزنی تو فاز دانلود و چه میدونم از این جور کارهای بزرگ بزرگ !!!
امیدوارم یه موقع راه اندازی این قسمت از وبلاگ از درس و مدرسه و ... غافلت نکنه ها
آخه به قول شاعر گفتنی : برو کار کن مگو چیست کار ... ز دانش دل پیر برنا بود
موفق باشی و پویا
راستی ممنون که هر از چند گاهی به ما هم سر میزنی (ای آلبالو ... ای شفتالو ...)
خب دیگه ما هم بریم و بریم و بریم
زیر سایه دوست ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد