عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

کیک

سلام

چون توی مهمونی چند شب پیش به یه سری از دوستان کیک نرسید امشب با یه عالمه کیک خوشمزه اومدم که دیگه کسی دلخور نباشه

بقیه ش تو ادامه مطلب...

کیک  ۱ 

کیک  ۲     

کیک  ۳  

کیک ۴    

کیک ۵ 

کیک ۶ 

کیک ۷   

کیک ۸  

کیک ۹ 

کیک ۱۰

کیک ۱۱

کیک ۱۲

کیک ۱۳     

کیک ۱۴  

کیک ۱۵ 

کیک ۱۶

کیک ۱۷    

کیک ۱۸ 

کیک ۱۹ 

کیک ۲۰  

کیک ۲۱

کیک ۲۲

کیک ۲۳    

کیک ۲۴   

کیک ۲۵ 

کیک ۲۶   

کیک ۲۷    

کیک ۲۸

کیک ۲۹

کیک ۳۰

از این به بعد توی یه پست عکس میذارم و توی پست بعدیش فایل برای دانلود

امیدوارم از کیک ها خوشتون اومده باشه.

فعلا بابای

نظرات 8 + ارسال نظر
مردشب دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 12:53 http://www.khaneye-roya.blogfa.com/

سلام گلم .خسته نباشی. وبلاگ زیبائی داری .استفاده کردم .

با اجازه شما از کیک ها هم برداشتم .

همیشه شاد وموفق باشی. بدرود

مهاجر شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 15:47

سلام دوست عزیز
پست جالبی بود

هپلی شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 10:39 http://happali.blogsky.com

خدا رحم کنه

بعدیش چیه ؟

کیک توت فرنگی ؟!؟!؟!؟

سلام
آخه حیف توت فرنگی به این گرونی نیست آدم برداره باهاش کیک درست کنه؟
اصلا گذاشتن عکس یه همچین کیک هایی بدآموزی داره...
حالا من هی می خوام سیاسی حرف نزنم مگه می ذارین... ؛-(

afshin, germany جمعه 30 فروردین 1387 ساعت 00:39 http://rooidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]


یک مشت گدای عرب از راه رسیدند... در میهن پررونق ما خانه گزیدند

با روضه و با روزه در این باغ پراز گل... چون گاو دویدند و چریدند و خزیدند


[گل] پاینده باد ایران ... زنده باد خلیج همیشه فارس [گل]

[گل] سبز باشی [گل]

سلام
پاینده باد اسلام، ایران ، ایرانی و خلیج همیشه فارس که تا ابد ایرانی می ماند
موفق باشید

علی پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 16:09 http://bani.blogsky.com

سلام گلی جان
سلام

وای چقدر کیک!!!!!!!!!
مشکل یکی بود شد ۳۱
چرا؟؟؟
فقط کیک به من نرسیده بود
الان ۳۰ کیک داریم برای خوردن
و کدامو بخورم؟؟؟

ممنون گلی جان
ممنون از لطف و مهربونیت
:))))))))))))))))))))))))))))

حالا این کیک ها رو خریدی یا خودت پختی؟؟؟


بهترین ها برایت

جواد چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 23:42 http://StudioX.ir

سلام بر گلی خانوم
به قول قدیمیا چند تا نکته متذکر بشم خدمتتون !!!

1. اولا اینکه دستت درد نکنه ...
توقع شما رو دیگه نداشتم ...
آخه تا کی تبعیض ؟ هان ؟
قضیه این کیک شماره یازده چیه که لینکش باید با بقیه لینکها شکلش فرق داشته باشه ؟
اصلا من نتونستم این تبعیض رو در نظر نگیرم ... :-(

2. دٌی یٌماً اینکه ما با هم رفیق هستیم ها !!!
حالا میگی چرا این حرف رو میزنم ؟
خب معلومه روز اول که وبلاگ زدی مثلا (گفتم مثلا ها) یکی بازدید کننده داشتی که اونم من بودم ...
یه هفته بعدش (بازم مثلا) 5 تا بازدید کننده داشتی که یکیش من بودم ، و وقتی میگفتم سلام گلی خانوم میگفتی سلام آقا جواد !!! ممنون که سر زدی و ...
یک ماه بعدش (بابا "مثلا"، دیگه گیر دادی ها !) 50 تا بازدید کننده داشتی یکیش من بودم ...
حالا اگه بخوای همینطوری پیش بری تا سال دیگه اینوقت، 100000 تا بازدید کننده خواهی داشت که بازم یکیش منم ...
ولی اونوقت نیست خیلی دوست پیدا کردی ... دیگه وقتی میگیم سلام میگی برو بابا سیریش !!! تو دیگه کی هستی !!!
اونوقت باز مث دفعه قبل من میرم معتاد میشم و اونوقت ...

3. ممنون که سر میزنی به سایتم ولی گویا خبر نداری که ما هم یخش وبلاگ سایت داریم ها ... میگی چرا ؟!
خب آخه هر موقع سر میزنی فقط میری تو بخش نظرات سایت و انجا نظر میدی !
ولی اگه ایندفعه به جای بخش نظرات شما با بخش یادداشتهای من (سربرگ اول) سر بزنی متوجه میشی که ...
آره دیگه خوشم میاد میفهمی چی میخوام بگم !!!
یه طورایی بخش فعال سایت من همون وبلاگ یادداشت های من هستش ...
اینبار سر زدی ممنون میشم اونجا (به جای بخش نظرات شما) کامنت بذاری ...
البته اگه تعداد بازدید کننده هات به 100000 تا نرسید و ما رو فراموش نکردی و ما هم معتاد ........

4. کارت اینترتم تموم شد بابا چقدر حرف میزنم من !!!!!!

5. زیر سایه حق محفوظ باشی (اگه هم زیاد شوخی کردم ببخشمون دیگه بی ظرفیتیم دیگه !!!) جواد

هپلی چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 16:39 http://happali.blogsky.com

حالا من هوس کردم چی ؟

سلام
خوب اگه هوس کردی باید یه کم دس از تنبلی برداری اون وقت دو تا راه داری:
۱- همه ی خونه رو داغون کنی و یه کیک درست کنی که معلوم نیست آخرش بشه خوردش یا نه
و
۲- بری تا نزدیک ترن قنادی و یه کیک کوچیک بخری بعدش بیای تعریف کنی چه مزه ای داشت ؛)
خلاصه من هر راه حلی بلد بودم گفتم
فعلا بابای

فائزه چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 14:31 http://myrealylife.blogsky.com/

سلامممممممممم
وای چه باحال بود
ذوق کردم
خیلی وب نازی داری:)

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد