عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

نی نی ناز

سلام

خوبین؟

خوشین؟؟

بعد از امتحانا من و کامپیوترم با هم رفتیم مرخصیاین طوری شد که نشد بیام

این دفعه چند تا عکس از بچه های خوشگل گذاشتمکه خیلی با نمکه

حتما ببینید اگر نه ضرر می کنید

نظر هم که حتما یادتون نمیره

اگر نه باز هم ضرر میکنید اما با شدت بیشتر

اینم یه نمونه ش

بقیه ش تو ادامه مطلب

بقیه ی عکس ها رو به صورت لینک قرار میدم:(روی عکس ها کلیک کنید تا با اندازه ی واقعی نمایش داده بشن)

توی نظر سنجی  که اون گوشه--------------------->>>>

گذاشتم هم حتما شرکت کنید و نظر بدید

یه بچه ی تپل با نمک با لباس قرمزکلیک کنید

یه دختر خوشگل موطلاییکلیک کنید

وای که چشمای این چه با نمکهکلیک کنید

کی میره این همه راه رو

اینم یه کم عروس خانومهکلیک کنید

این یکی خیلی خوردنیه با اون لباس صورتیشکلیک کنید

یه دختر خوشگل دوست داشتنی و با نمک بازهم با لباس صورتیکلیک کنید

خب دیگه برای این دفعه بسه

بهتون توصیه می کنم به توصیه های بالا گوش کنید و نظر یادتون نره

 

من دیگه باید برم

بابای

نظرات 10 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 20:41

سلام.من ندا هستم.از عکسای قشنگت ممنونم.من نی نیم توی مهر به دنیا میاد........

فاطی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:08 http://ندارم

سلام گلی جون خوبی عالی بود اینایدیمهاتش کن

نغمه یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 13:23 http://open2010.blogfa.com

گلی جون سعی کن مطالب بیشتری تو وبت قرار بدی[:S012
به من هم سر بزن:]

نغمه جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 14:43

میدونی قالب وبلاگت خیلی ناز بود ولی عکسها باز نشدسعی کن به روز شون کنی

چشم سعی می کنم

غزل شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 22:24

سلام گلی جان
امیدوارم خوب باشی
یک سوال چرا عکس های داخل وبلاگت نشون داده نمیشه.ممنون همیشه موفق باشی

شاید چون خیلی وقته به روزشون نکردم
ببخشید دیگه

پری چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 15:48

بد نبود

یعنی خوب بود؟؟؟؟

مهاجر دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 12:14

مهکام یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 02:31 http://photokam.blogfa.com

سلام.خوبی؟من آپم و منتظر.

مهاجر چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 10:55 http://mohajer5531.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون که خبرم کردی.از این که اول شدم خوشحالم

سلام
منم خوشحالم از این که بهم سر زدی
اول و آخر مهم نیست
مهم اینه که شما خیلی مهربونی گلم :)

علی سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 22:14 http://bani.blogsky.com

سلام گلی جان
سلامممممم

خوبم
شکر
:)))
تو خوبی؟؟؟
کجا بودی؟؟؟
:)
خوش می گذره؟؟؟

ممنون از لطفت
به چشم تو قشنگ بوده چون چشم تو قشنگ دیده چون قشنگی توی چشم های تو بوده چون چشمهای تو قشنگ آفریده شدن
:)))))))))

تو هم از اون بچه دوست هایی انگار
:)))
عکس های قشنگی بود
مرسی

قسمت سوم این شعر رو هم نوشتم
بیا پیشم
نری یهو ۲ - ۳ ماه دیگه بیای
؛)))
دل ما تنگ میشه

سلامت باشی و شاد
آمین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد