عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

گمشده..

  

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:10 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

اوه...خدای من....یعنی تو هم؟؟؟یکم به بزگای خاندان احترام بزار بعد عزیزم...هنوز مامان مامان بزرگت عاشق نشده ...اونوقت تو از عشق میگی؟؟؟

ببین زن دایی جان اول این که عشق کوچیک و بزرگ سرش نمیشه
بعدم این که من به مامان بزرگم رفتم نه به مامان مامان بزرگم
واسه همین از کودکی این استعداد ها به صورت بالقوه در من بوده و کم کم داره بالفعل میشه
تازه مامان بزرگم هم همیشه بهم میگه تو تنها نوه ی خلف منی که من رو سر بلند میکنی و اسمم رو زنده نگه می داری و همیشه بهم افتخار میکنه
بعله...

آدم برفی (زهره سادات) پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:25 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام خانمی
کوتاه اما خیلی قشنگ بود. همیشه شاد باشی
در پناه خدا مهربان

سلام
ممنون از لطفتون
امیدوارم موفق و مثل امروز خوشبخت باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد