عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

و آن بعضی ها را...

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ، دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را

نظرات 3 + ارسال نظر
گلوش دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 21:10 http://bia2ddb.blogsky.com

خوب شد گفتی
یادم رفت اسممو بنویسم تازه راجع به قاه قاه گریه میکردم میخواستم بگم یادم رفت
خوب من بودم
بله بعضی ها زیاده ولی ما خودمون میدونیم میخواستیم رد گم کنیم

به قول مهسا تف به این امکانات...
بعضیا که زیاد بشه همین میشه دیگه فراموشی میاره

[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 14:06


تا این حد آن بعضی ها را دوست داری
کاش لبخند بنشاند... قهقهه مینشاند ناجور
و بعد واکنشی میبینی اینجور

خانومم شما اسمی..آدرسی چیزی نداری؟؟؟
حالا باز خوبه من خودم از قهقهه و شناختمت
نه خیرم آن بعضی ها نه یه بعضیهای دیگه

هانیه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 11:38 http://solongwar.persianblog.ir

منممممممممممممممممم
خصوصا اگه بعضی ها نتیجه گلم بااااااااشه
سلااااااااااااااااااااام


آخی....الهی...
من فکر کردم شاید همون میلاد باشه که از پشت پنجره چشمک میزد
اما منم منظورم مامان گل مامان بزرگ گلم بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد