عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

بدون شرح

من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم. زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد!  


ابن سینا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:32

کی گفته گاو عقل نداره؟
من خودم شاهدم داره داره
من در میان موجودات از ع.ر میترسم چون عقل ندارد! نمره مان هم دست اوست!!!!
پ.ن:الان تو تعطیلاتیم و میتونیم بدشو بگیم

سینا گقته دیگه...
فکر کردی نمی دونم چرا با سینا اینجوری برخورد میکنی
چون سینا پسر منه و تو به عنوان یه مامان بزرگ با همه بچه های من مشکل داری
اما اگر همین جمله رو اینیشتین گفته بود الآن گلی هم تحویلش میگرفتی
.
.
.
.
اما اون قسمت دوم رو قبول دارم ع.ر حتی وقتی که نمره هایمان دستش نیست ترسناکه
.
.
پ.ن:مگه محدودیت ها رو برنداشتی!!!
پ.ن۲:حتی تو تعطیلات هم ع.ح تعطیل نیستااا
پ.ن۳:تو که اگر بخوای چیزی بگی میگی دیگه چه اهمیتی داره تعطیل باشه یا نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد