عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

خدایا....

خدایا... 

خدایا ترمای پیش واقعا غلط نکرده بودم 

اما این ترم دیگه واقعا غلط کردم... 

قول میدم از ترم دیگه درس بخونم.... 

تو فقط این ترمم یه کاریش بکن... 

قول میدم...قول میدم...قول میدم....

نظرات 5 + ارسال نظر
نفس چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 03:54 http://princess91.blogsky.com/

نگران نباش 8 ترم رو پاس میکنی
من که الان بیکارم میشینم واس همتون دعا میکنم بلکه همه ی درساتونو پاس کنید
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین
قربونت برم عزیزم مواظب خودت باش

مرسی از دلداریت
ولی با این امتحانی که من امروز دادم فکر کنم...حالا ایشالا ترم جبران بشه
.
.
مرسی عزیزم که دعا میکنی امیدوارم دعاهات هم واسه ما مستجاب بشه هم تاثیر مثبتش به خودت برگرده
فدای تو
بووووووووس(= بوس)

هانیه سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 14:25 http://solongwar.persianblog.ir

من که قول نمیدم عمرا اگه درس بخونم
ولی خدایا کمکککککککک

باز آدم قول نده بهتر از اینه که قول بده و عمل نکنه
خدایا کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

گلنوش یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:39

:دی


.
.
.

.
.
.

نفس یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:19 http://princess91.blogsky.com/

یاد دوران دانشجوی خودم افتادم درس نمیخوندیم موقع امتحان ازین دعاها میکردیم
که ای خدا این ترم رد شه به خدا دیگه ترم بعد حتما درس میخونیم ولی کو ازین قولا
8 ترم رو اینجوری پاس کردیم
البته امیدوارم در تو صدق نکنه گلی جون
ایشالا این ترم خدا کمکت میکنه ما هم برات دعا میکنیم همشو با نمره های عالی پاس کنی
ترم بعد با برنامه ریزی بهتر پیش بری

نفس جان با این جمله ت که گفتی ۸ ترم رو اینجوری گذروندی نور امیدی در دلم روشن شد...آخه من فکر میکردم دیگه نهایتش ۴ ترم رو اینجوری میشه گذروند
ولی من واقعا متنبه میشم هر ترم اما نمی دونم چرا اول ترم بعد تمام تنبه ها یادم میره
ایشالا که خدا این ایام رو برای همه ختم به خیر کنه...
آمـــــــــــــــــــین

سارای شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 08:50

از اون قولاس که ترم بعد یادت میره؟!یا مطمئنی؟!

نمی دونم چرا همین که ترمک شروع میشه یادم میره
این که غلط کردمو مطمئنم اما این که دیگه از این غلطا نمیکنم رو...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد