عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

عکس های به یادماندنی

یکی بود یکی نبود کور بشه چشم حسود

اندیشمندانه

به فردیت هر کس احترام بگذار اما از هیچکس بت نساز !

«آلبرت انیشتن»  

 

سلام 

خوبین؟؟؟ 

راستش نشستم درس بخونم  بعدش یهو نمی دونم از کجا ولی فکر کنم از اون جایی که همیشه باید عاملی برای مبارزه با درس خوندن وجود داشته باشه یادم افتاد که می خواستم توی گوگل یه سرچی درباره ی نویسنده ای که شبا توی رادیو ۷ قصه های طنز می خونه داشته باشم... 

خلاصه رفتم سراغ گوگل و سرچ کردم و بعدش گفتم حیف نویسنده به این بانمکی و با استعدادی و ... نیست که بقیه ی دوستام باهاش آشنا نباشند... 

این شد که تصمیم گرفتم بیام اینجا و یه کوچولو معرفیش کنم!

این قسمت از برنامه ش رو هم توی همون سرچا پیدا کردم گفتم بد نیست دانلود کنید و لذت ببرید!!!  

دنبال یه وبلاگ خیلی کامل!! درباره ش میگردم که اگر شد تبادل لینکی هم داشته باشیم 

فکر میکردم خودش سایت یا وبلاگ داشته باشه اما فعلا که چیزی پیدا نکردم!! 

فعلا این کلیپ رو ببینید!( البته خودم هنوز دانلودش نکردما اما می دونم خیلی بانمکه!!) 

   

پ.ن۱: از همدردی شما عزیزان درمورد پونه صمیمانه سپاسگزارم!    

پ.ن۲: جمله ی اون اول ربطی به پست نداشت فقط دیدم قشنگ و مفهومیه گذاشتمش!  

پ.ن۳: خیلی مهمه که از آدمایی که ازشون خوشمون میاد بت نسازیما!!!  

پ.ن۴: قربون حواس جمع!!! دکمه ی انتشار رو که زدم یادم افتاد اسم نویسنده رو یادم رفته بگم 

پ.ن۵: امیرعلی نبویان

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا... شنبه 3 تیر 1391 ساعت 19:55

بعـــــــــــــــــــــله!!! اینم از استعدادای خونواده ی ما!!
خیلی بدی استرس گرفتم

استعدادای موروثی
نه استرس نداره که تازه جو داره چاق تر هم میشه راهرو هی تنگ تر میشه حالا اون وسط اگر جک بخواد بیاد رد شه مجبوری دوباره حماسه بیافرینی

مهسا... یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 19:23

راستی یادته هفته ی پیش شهریه ام با تعداد سیگارای جو نسبت عکس داشت؟؟؟ این هفته کلا ترک کرد!!


خوب یگه یعنی الآن شهریه ی تو شده عدد تقسیم بر صفر که میشه بی نهایت
آخی!!امیدوارم شهریه ی تو روی شهریه ی ما تاثیر نذاره

مهسا... یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 19:20

تازه باید تو راهروی تاریک وایسم امتحان بدم
از این راهرو یک نفر رد شده که عطرش همونه که اون میزنه! برای به زانو درآوردنم اون از مرگ حتی جلو میزنه
از این راهرو یک نفر رد شده مث وقتایی که من ناراحتم!! نفس میکشم با تمام وجود!! (اینجارو بلند بخون)آخه چرا تو راهرو امتحان میگیری لعنتی

بعله دیگه خانوم
اون روزی که به جک میگفتی صدام کن این دم آخر آخه فردا دیگه دیره
آخه فردا دیگه میرم کسی جک رو نمگیره
یه کاری کن بذار حتی بمونم تو ورشکستم کن
پشیمونم کن از انصراف بیا راه منو سد کن(و بعد از سد شدن راه هم که خودت می دونی چی میشه)
و جک اون دم آخر بهت زنگ زد باید فکر اون راهرو و اینا رو هم می کردی
حالا تازه جاهای حساسش مونده مثلا قسمت
درسای ناخونده زیاده
ولی چه فایده گل من
داد و امان از این امتحان...
ولی نگران نباش من خودم میام تو راهرو بغل دستت وایمیستم و هرجا رو یادت نیومد میگم
خوب فکر کن که من توی اتوبوسا چی گفتم برات و تا کجا توضیح دادم براااای تو
.
.
.
خداییش من اگه اینجوری درسا رو هم حفظ میکردم الآن دیگه مشکلی نداشتم

مهسا... یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 17:00

کتابشو هر کی خرید به منم بده ها!!
البته بعد امتحانا ...و بعد پروژه ...و بعد اون امتحان جو...
تبستون تموم میشه که خب من میدونستم من آخرش باسواد نمیشم

نمیشه
بنابر قانون حق مولف خودت باید بری بخری که حقوق ناشر و نویسنده رعایت بشه
.
.
.
آخی...الهی تازه بعد از اون امتحان جو هم این ترمش تموم شده و نوبت این یکی امتحان جو میرسه
حالا که وضعیتت رو می بینم به این نتیجه میرسم که حق تالیف و ... زیاد هم رعایت نشه مهم نیست

پویا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 00:08 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام گلی خانوم بله همین اسم کلبه عشق خوبه ممنونم...

شما رو با چه اسمی بلینکم همین اسم عکسهای به یاد ماندنی؟؟؟

سلام
بله همین خوبه

هانیه پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 16:45 http://solongwar.persianblog.ir

نه نه نه

چراااااااااااااااا؟!
فکر خوبی بود که

هانیه چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 20:28 http://solongwar.persianblog.ir

پس به منم بدشونننننننن....

باااااااااشه
اصلا می خوای یه کار دیگه کنیم
می خوای تو بخر من ازت میگیرم

پویا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 20:27 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام دوست عزیز

ممنون از حضورتون و نظر زیباتون ... بله دقیقا" همینه فقط شعار ...
عمل هیچ ...

هنوز تا رسیدن به آرمان مطلوب راه زیادی در پیشه فکر نکنم به دوره های نسل بعدی هم برسه سه چهار نسله دیگه ...

سلام


شاید من یه کم بدبین باشم چون فکر می کنم نسل به نسل داره بدتر میشه!!
اما امیدوارم تصور شما درست باشه و حداقل سه چهار نسل دیگه به اون حد مطلوب برسن!!
ما که دیگه اون موقع نیستیم

هانیه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 16:18 http://solongwar.persianblog.ir

امــــــــــــــــــــیر علی
خیلی جالبه!!! منو از درس و زندگی انداخته روزا میگم شب درس بخونم... شبا میشینم پای این برنامه تازه تکرارشو تو جام جم هم میذاره نیگا می کنم

امیــــــــــــــــــــــــــــرعلـــــــــــــــــــــــــی
من دیگه کارم از این حرفا گذشته امیرعلی هم نباشه یه چیز دیگه از درس خوندن میندازدم
واسه همین بازم امیرعلی به نسبت بهتره اقلا بانمکه
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوب داستاناشو تعریف میکنه
کتابش امسال تو نمایشگاه از پرفروشها بوده
منم می خوام بخرم کتابشو(البته بعد از امتحانات )

پویا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 15:48 http://kolbeheshgh27.blogfa.com

سلام
جمله قشنگی از آلبرت انیشتن گذاشتید...

از کسی بت نساز ....

من هم آپیدم منتظرت هستم.

سلام
ممنون که خبرم می کنید
الآن میام

نفس دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 20:52 http://princess91.blogsky.com/

میگم چرا این کلیپه پخش نمیکنه؟
هر چی گشتم دنبال اسم نویسنده نبود تا آخرش اون پایین پیداش کردم
مرسی به معلومات اضافه شد

شاید چون فلش پلیر نداری
خودمم اول یه بار پست رو ارسال کردم بعد اومد بخونم دیدم هرچی میگردم اسم نویسنده رو پیدا نمیکنم یادم افتاد که ننوشتمش
خواهش عسیسم

سارای دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 09:11 http://www.sari-i.blogsky.com

بشین درستو بخون[:S016

می خوام بشینم اما نمیشه
حالا سعیم رو میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد